Design, merkevare og brukeropplevelse

    Design thinking er kreative prosesser i produktutvikling der brukeren og dens opplevelse av produktet settes i fokus.

    Merkevare

    En merkevare er et produkt, tjeneste, eller konsept som lar seg skille fra andre produkter, tjenester eller konsepter slik at det er enkelt for publikum å forstå forskjellen. Vi vet at god merkevarebygging handler om å sikre at merkevaren blir oppfattet i henhold til målsetningen.

    UX/UI

    God brukervennlighet og design er en viktig del av det å bygge en merkevare fordi det skaper en relasjon til produktets publikum. Forskning viser at brukere ofte velger bort produkter med dårlig brukervennlighet. God brukervennlighet lar brukerne oppnå sine mål raskt og effektivt, uten friksjon og frustrasjon.

    SEO

    Søkemotor-optimalisering handler om å bygge synlighet på nettet. Dette betyr som regel flere besøkende på et nettstedet, men også å sikre at man treffer relevant målgruppe. God synlighet på nettet er derfor viktig for å bygge merkevare og kommunisere merkevarens budskap til publikum.

    Hvorfor er UX/UI viktig?

    God UX/UI handler om å gjøre det enklere for folk å bruke produktet ditt. Det er for eksempel en fordel om de skjønner at en knapp kan trykkes på, eller hvordan de skal kunne komme i kontakt med deg. For oss handler god UX/UI om å ta bort det man ikke trenger og organisere resten slik at det blir enklere å bruke produktet.

    • Digitale løsninger, produktutvikling og innovasjon

      Design og utvikling av brukervennlige applikasjoner for nett og mobil. Utvikling av skalerbare løsninger i skyen. Innovasjon og utvikling av produkter og tjenester som skaper nye forretningsmuligheter. Utvikling av løsninger innen e-handel.

    • Design, merkevare og brukeropplevelse

      Utvikling av sterke merkevarer som synliggjør produkter, tjenester eller konsepter i markedet. Design av visuelle identiteter som underbygger merkevaren. Design av digitale løsninger og tjenester som skaper gode brukeropplevelser. Søkemotor-optimalisering for økt synlighet på nett for aktuelle målgrupper.

    • Maskinlæring, analyse og innsikt

      Utvikling av verktøy for data-drevne beslutningsprosesser. Dataanalyse og innsiktarbeid i beslutningsprosesser og forretningsutvikling. Optimalisering og utvikling av algoritmer. Prediksjon med maskinlæring og AI.

    • Teknologiske nyvinninger

      Utvikling av innovative løsninger med IoT. Utforsking og testing av teknologiske nyvinninger innen maskinvare og programvare. Vi eksperimenterer med blant annet droner, øl-brygging, virtual-reality. Work hard, play hard.

    Lunar AS

    Org.nr. 929 355 512
    hei@lunarstudio.no